V tomto odkaze Vám prinášame odpovede na Vaše najčastejšie otázky.
V prípade, že ste odpoveď nenašli, neváhajte kontaktovať naše ZÁKAZNICKÉ CENTRUM:
-
na e-mailovej adrese: info@babiccinobchod.cz
-
na telefónnom čísle: +420 775 664 966
-
AKÁ JE DOBA DODANIA VÁŠHO TOVARU ?
98% tovaru pre Vás držíme skladom. Doba dodania sa pohybuje od 24 hodín do 3 dní po pripísaní Vašej úhrady, v prípade výberu platby na dobierku sa doba pohybuje okolo 36 hodín. Sú krajné situácie, keď je výrobok na ceste od dodávateľa alebo v colnom konaní, v tomto prípade Vás budeme informovať.
-
TOVAR STÁLE NEPRIŠIEL ?
V tomto prípade nás prosím bezodkladne kontaktujte, oznámime Vám číslo zásielky a vypátrame, kde u dopravcu došlo k chybe.
Kontaktovať môžete aj dopravcu - spoločnosť PACKETA. Zákaznícky servis, Telefón: +421 221 201 135
V prípade platby vopred na účet sa stáva, že uvediete chybný variabilný symbol, a preto nám nepríde informácia z banky o zaplatení. Pokiaľ tovar nedostanete do troch pracovných dní od doby Vašej úhrady banke, bezodkladne volajte na tel. číslo 775 664 966.
-
U TOVARU NEBOLA PRILOŽENÁ FAKTÚRA
Šetríme životné prostredie, a preto faktúry v momente prevzatia tovaru od dopravcu zasielame na email, ktorý bol uvedený v objednávke vo formáte PDF.
-
AKÝ JE POSTUP PRI VÝMENE TOVARU?
SPÄTNÁ ZÁSIELKA
Tovar zasielame spoločnosťou PACKETA, preto využite tento postup.
1. Telefonicky nás kontaktujte ohľadom výmeny tovaru na čísle 775 664 966. Spätná zásielka je zadarmo. Štítok Vám pošleme ako prílohu do emailu. Štítok postačí vytlačiť a nalepiť na balíček a odniesť na akékoľvek podacie miesto Zásielkovne.
2. Pokiaľ nevlastníte tlačiareň, obsluhe v PACKETE nahlásite 8miestny vratkový kód, jedinečný pre daný e-shop (tzv. identifikátor).
Obsluha na základe kódu vygeneruje štítok a ten nalepí na zásielku. Zásielku si na podacom mieste vyzdvihne kuriér a odvezie ju späť e-shopu.
Po prevzatí tovaru od prepravcu odporúčame tovar prezrieť a skontrolovať. Pokiaľ nie ste s prijatým tovarom spokojný(á) kontaktujte naše Zákaznícke centrum BABKIN OBCHOD
Postup pre výmenu tovaru pre iných dopravcov:
a) nahláste nášmu Zákazníckemu centru, telefonicky na +420 775 664 966, alebo emailom: info@babiccinobchod.cz, že máte záujem o výmenu tovaru a uveďte, o ktorý nový tovar máte záujem
b) nepoužitý tovar v pôvodnom stave zašlite poisteným balíkom na adresu:
Mgr. Martina Nouzáková, Štramberská 812/24, 703 00 Ostrava-Vítkovice, Czech Republic. Do balíčka, prosím, vložte tento FORMULÁR NA VÝMENU, ktorý urýchli výmenu.
c) nepoužitý tovar v pôvodnom stave môžete vymeniť aj osobne na vyššie uvedenej adrese
-
TOVAR NESPLNIL MOJE OČAKÁVANIA - AKÝ JE POSTUP PRE VRÁTENIE TOVARU?
-
SPÄTNÁ ZÁSIELKA
Tovar zasielame spoločnosťou PACKETA, preto využite tento postup.
1. Telefonicky nás kontaktujte ohľadom výmeny tovaru na čísle 775 664 966. Spätná zásielka je zadarmo. Štítok Vám pošleme ako prílohu do emailu. Štítok postačí vytlačiť a nalepiť na balíček a odniesť na akékoľvek podacie miesto Zásielkovne.
2. Pokiaľ nevlastníte tlačiareň, obsluhe v Packete nahlásite 8miestny vratkový kód, jedinečný pre daný e-shop (tzv. identifikátor).
Obsluha na základe kódu vygeneruje štítok a ten nalepí na zásielku. Zásielku si na podacom mieste vyzdvihne kuriér a odvezie ju späť e-shopu.
Po prevzatí tovaru od prepravca odporúčame tovar prezrieť a skontrolovať. Ak nie ste s prijatým tovarom spokojný(á) máte nárok v 14 - dňovej lehote vrátiť nepoužitý tovar bez udania dôvodu. V tomto prípade kontaktujte naše Zákaznícke centrum.
Tovar, ktorý chcete odosielať v rámci odstúpenia od kúpnej zmluvy späť na našu adresu, musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale, v žiadnom prípade nesmie byť použité spôsobom, znehodnocujúcim tento tovar pre následný predaj.
V prípade, že bude vrátený tovar nekompletný, ušpinený, poškodený alebo čiastočne opotrebovaný, je spotrebiteľ povinný chýbajúcu hodnotu podľa ustanovenia § 458 ods 1 Občianskeho zákonníka nahradiť v peniazoch. To znamená, že bude plnenie spotrebiteľovi vyplatené v zníženej hodnote zodpovedajúcej stavu a opotrebovaniu tovaru, kedy sme nútení odpočítať najmä hodnotu nákladov na uvedenie tovaru do pôvodného stavu, ak je to možné. (nový obalový materiál produktu, atď).
Postup pre vrátenie tovaru pre iných dopravcov:
a) nepoužitý tovar v pôvodnom stave zašlite poisteným balíkom na adresu:
Mgr. Martina Nouzáková, Štramberská 824/12, 703 00 Ostrava-Vítkovice, do balíčka vložte tento FORMULÁR PRE VRÁTENIE TOVARU.
b) nepoužitý tovar v pôvodnom stave môžete vrátiť aj osobne na vyššie uvedenej adrese
-
PONÚKATE ZĽAVY PRE PREDAJCOV?
Áno, pretože sme priamymi výrobcami Babičkiných Byliniek, môžeme ponúknuť zaujímavé ceny pre veľkoodberateľov. Prosím,kontaktujte nás a dohodneme sa na podmienkach.